недеља, 13. децембар 2015.

Izgubljeni ljubimci,udomljavanje,....

Dakle,i ja sama cesto nalazim izgubljene i ostavljene zivotinje.Udomljavam ih jos od moje 8 godine,samo sto sam sada mnogo bolja i brza u tome nego tada :) Pravim ljubiteljima zivotinja je stalo i do onih napustenih,jer i njima treba pomoc,a posebno u ovim hladnim decembarskim danima.Ja sam na primer,pre neki dan pomogla golubu koji se davio u nekoj sahti(zvuci odvratno,al voda je bila pri vrhu...dobro i jeste malo odvratno ali nisam mogla da ga ostavim da umre tamo),a u vodi je plutalo mnogo blokova kamenja.I da se nije udavio verovatno bi mu u jednom trenutku ono kamenje smrskalo glavu :( .Jeste bas da golubovi i nisu neke napustene zivotinje,ali i njima treba pomoci ako su u nevolji.Ja sam sad skrenula sa same teme...Ja sam veliki ljubitelj zivotinja i zelim da im sto vise pomognem.Dakle ako ste izgubili ljubimca,ili zelite da udomite nekog psa,macku ili neke stence i macice koje ste nasli samo mi posaljite kratak opis i par slika na mail tanjapilindavic@gmail.com.Inace,ja sam udomila jednu kucu sa ulice i ponisna sam na to,pa vam savetujem da i vi uradite isto.Mada ako nemate uslova,ne zelite ili bilo sta slicno,ne ostavljajte te zivotinje same i napusten,vec im pomozite!

Нема коментара:

Постави коментар